Bana kalsa fotoğraf çekimi yaptırmayacaksanız hastaneye en sevdiğiniz parçaları müslinleri cicili bicili şeylerini götürmemeniz, ben güzel bir tulum takımını aldım yarım saat üstünde kalmadı kan oldu kakasını yaptı.. kalın düz şeyler tercih ediniz eve gelince tertemiz giydirirsiniz bunları tekrar yıkamakda var, sizin gibi müslin Polar battaniye puset örtüsü Puset minderi hepsini götürdüm sonuç çocuk bu pusette girerken katıldı resmen ağlamaktan hiç girmek istemedi kucağımıza getirdik eve sarıp sarmalayıp. Önemli olan doğum şekliniz. Normalse zaten yeni lohusa takımlarınızı hiçbir şekilde hastaneye götürmeyin Kan idrar oluyor yani evinizde tertemiz giyin, hastaneye eskiye yakın şeyleri götürdüm 200 tl ye fistan gibi büyük uzun elbiselerden aldım doğumdan sonra belki 15 kere kontrol edecekler içeride parça var mı diye alttan muayene edilirken rahat oluyor tabi muayene esnasında kan damlıyor elbiseye tek seferlik kullandım ve attım Ben banyoda giydiğim plastik terlikle eski bir havlumu götürdüm kullanıp onuda orada çöpe attım. İçiniz rahat edecekse tabii ki de bunların hepsini alın kimsenin müdahale etmesine gerek yok. 23 gün önce doğum yaptım 🥰