ezgimom26 Benim de 7 Mart görünüyo . Herşey hazır gibi ufak tefek şeyler kaldı . Hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza 🙏🏻🥰
tazenne ezgimom26 kızlar battaniye filan nasıl alınmalı sizce. Böyle kalın kalın mı almak gerekiyor. Ben Tarsus’tayım mesela. Öyle aman aman soğuk olmaz ama yine de soğuk sonuçta. Bir tane bu en kalın olanlardan alsam diğerlerini ince alsam birkaç tane yeter mi acaba. Az mı olur sanki @Minnies @aksoy005 @Lexias @salihaaras @Deletedmom_297
Minnies Lexias elele olanı alacaktım aslında ama içindeki yatağı hiç hoşuma gitmedi süngerdi üzerinde kılıfı bile yoktu. Bende hoffie olanı aldım onun yatağı daha güzel ve indirim kuponu ile beraber çok uyguna geldi
Elfidanur Lexias kız olacak 🫠🥰🌸🐣iyiyim çok şükür sıkıntım yolda idrar yolu enfeksiyonu olmuşum onla uğraşıyorum senın ne olacak nasıl gıdıyor 🥰😘
elllaaaa Lexias benim bir Mart uygulamaya göre çoğu şey ilk çocuğumdan kalma iki takım iki tulum iki zıbın aldım şimdilik beşik puset Bebek arabadı herşey var
fatos1905 4564 28 haftalığım bende de hepsi var kasık ve bacaklarımın arasına giden ağrı ara sıra makatta ve vajinaya baskı. Ayağa kalktığımda sertleşme de yaşıyorum :( yarın doktor randevum var sorucam bakalım
4564 fatos1905 bilgi verirseniz sevinirim doktorunuzla görüştükten sonra. Benim doktorum magnezyum verip gönderiyor normal olduğunu söylüyor
tazenne fatos1905 benim de öyle. Bir gün iyiyim bir gün yürüyemiyorum. O kadar acıtıyor ki bacak aramı. Bazen baskı bazen bıçak saplar gibi. Korktum doktora gittim skıntu yok dedi
fatos1905 4564 rahim ağzı kısalığından şüphelendi ama bi sorun görmediği için normal dedi bana da:( magnezyum da içemiyorum ishal yapıyor. Ağrılarımda ister istemez korkutuyor.
Huzurunsesi3 baby0707 ben de şu an 27 haftayım benimle martbaşı gibi sezeryan ama gün falan daha konuşmadık sabit bir doktorum biliyor musun
tazenne Lexias daha hiçbişey almadım inanki. Dur bakalım başlıycaz illa ki bi yerden. Zaman geçiyor gbi bi yandan geçmiyor gbi. Bizim cinsiyet kız. Çok güzel şeyler var. Herşeyi almak istiyorsun🤭😀