Havin49_ Lexias benimki 4” haftalık olarak hesaplıyor büyük ihtimalle 12 Mart gösteriyor hem ikiz hem sezeryan o kadar beklemez 37-38 gibi alınırım sezeryana doktor öyle dedi 37 de olursa 22 Şubat 38 de olursa 30 Şubat fln olur
gunelozturkq Lexias ayy evet ya birde benimki riskli bir gebelik doktorum bebişi içeride tutabildiğimiz kadar tutalim dedi evden dışarı adımımı atamıyorum en azından 32 li haftalari bir görsem diyorum kendi kendime sanki zaman durdu günler geçmiyor gibi ya
mavigece425_ Lexias benim de 3 Mart görünüyor Hiç bir hazırlık yapmadım daha 😆 biraz daha bekleyim diyorum
aksoy005 Lexias uygulamaya göre 29 Şubat doğum tarihimiz ama sezeryan olacağı için 18-25 arası olcak🥰
Hayriyebugra5 16 Mart doğum gözüküyor benimdee 🥰 yenidoğan kıyafetleri aldm daha eksiklerim var cuma günü detaylı ultrasona girdim kızım olucak kısmetse😍
Elfidanur Lexias kız olacak 🫠🥰🌸🐣iyiyim çok şükür sıkıntım yolda idrar yolu enfeksiyonu olmuşum onla uğraşıyorum senın ne olacak nasıl gıdıyor 🥰😘
katlav Lexias tahmini doğum 12 Mart gözüküyor ilk hamileliğim. Doktorla doğumla ilgili hiç konuşmadık 🤷🏻♀️ ne olur nasıl olur bilmiyorum bence tedirgin bir durum 🥹🥹