Mrsz Benim de 7 Mart ama sezaryen olacak muhtemelen şubat son hafta.Hepimize ve bebeklerimize sağlık diliyorum.Bu aralar biraz ağrılı geçiyor 25+1
4564 Benimde mart başı şubat sonu gibi fakat bir şey soracağım arkadaşlar . Kaşık bel ahrınız var mı ayrıca gerilme var mı göbekte . Bende hepsi var zor geçiyor . Acaba tek miyim bu konuda😔
fatos1905 4564 28 haftalığım bende de hepsi var kasık ve bacaklarımın arasına giden ağrı ara sıra makatta ve vajinaya baskı. Ayağa kalktığımda sertleşme de yaşıyorum :( yarın doktor randevum var sorucam bakalım
salihaaras 25+3 haftalık hamileyim 7 mart görünüyor doğumum 🥰 serklaj oldum 20. Haftamda karnımda sertleşme ve basınc oluyor doktor normal dedı ultrasonda her sey yolunda görünüyor dedi ama insan korkuyor
Momm006 Benimde 25 mart gözüküyor uygulamada bende serklaj oldum biraz zor bi süreç inşallah o günleri görücez
meltemerennn Lexias benimde uygulamaya göre 1 Mart gösteriyor ama o 40 haftalık Sezeryan olursam farklı olur
Lexias meltemerennn yani benimde öyle sezaryan veya 38. Haftada normal olarak gelebilir bebislerimiz 🥰
mrs_mert Lexias aa bizim de tam 3 Mart görünüyor 😍 ikinci gebeliğim o yüzden o kadar durmaz gibi geliyor bana 🙄
elinaz1 Lexias 27 şubat gibi doğum inşallah . Çoğu eşyasını aldım gibi ama hala eksik var bitmiyorlar kızceler😅
Civcivim33 Lexias 25 hafta olduk uygulamaya göre 8 Mart görünüyor ama doktor 39. Hafta alırız dedi Şubat sonuna denk geliyor o da ilk çocuğum kız bütün herşeyi var sadece araba aldık birkaç yeni zıbın takımı hepsi bu başka bir şey almayı düşünmüyorum ilk 3 ay için
Minnies Lexias 7 Mart görünüyor bugün 25+1 olduk şükür 🙏. Zaman geçmiyor karnım da çıkmadı görenler hamile olduğumu anlamıyor :). Bebek arabası kıyafetlerin birazı park yatağı alındı. Diğer Ivır zıvırlar için Ocak ayını bekliyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Minnies Lexias elele olanı alacaktım aslında ama içindeki yatağı hiç hoşuma gitmedi süngerdi üzerinde kılıfı bile yoktu. Bende hoffie olanı aldım onun yatağı daha güzel ve indirim kuponu ile beraber çok uyguna geldi