Lexias benimde 3 mart görünüyor ancak sezaryen olacağı için şubatın sonuna doğru alırız bence. Birinci çocuğumun kıyafetleri ve banyo malzemesi gibi şeyleri olduğu için bu tip alışveriş yapmayacağım. Sadece kaka lekeleri çıkmadığı için temiz zıbın atlet aldım, ve hastane çıkışı. Başka alışveriş yapmayacağım, tabiki heveslendiğim şeyler olmazsa 🥰