damla6565 amaaaan ben de hepsini yaptırdım baktırdım rahim filmi, hormon testleri vs. Yüksek lisansla uğraştım iki sene ne hiç takmadığım, düşünmediğim zaman oldu ne de her şeyi didik didik düşünüp araştırdığım zaman oldu, bi kere kimyasal yaşadım sadece onun da üzerinden çok zaman geçti, artık dedimki nasip yani evet çoğunluk kafandan at düşünme diyor, doktorlar da öyle diyor haklılar da tabi ama ben öyle bi kafadayken de olmadı yani, iki aydır yumurta takibine gidiyorum (önceden de gittim) çok şükür bi sorun yok ama olmuyo saldım artık demek ki vakti var, o vakit gelmeyince olmayacak gibi. Boşver düşünme, böyle söylemek kolay biliyorum ama cidden at kafandan gitsin 🥰🤣