Ben 2 buçuk yıldır evliyim bebeğim olmasını istiyorum Şubat ayında 6 haftalıktı düşük yaptım daha da gebe kalamadım. Doktor kontrolleri temiz çıkıyor sadece rahim filmi çekmedim onun haricinde bütün kan tahlillerim hormonlar vitaminler yerinde görünüyor eşim de değerleri güzel ama gebelik olmuyor.. ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim hiç bilmiyorum tavsiye ettiğiniz her şeyi açığım..🥺