damla6565 Kür falan demişsin aşağı da ama çok zararlıymış canım aslında doktorum bana sakın yapma öyle şeyler demişti mesela. Değerlerin iyiyse ama gebelik olmuyorsa belki de yumurtlama günlerini kaçırıyorsundur. Ovülasyon testini denemesini tavsiye ederim. Ben kuruyemiş, muz bol bol yedim. Ovülasyon testi denedikten 2.ayımda hamile kaldım