Merve_3300 Deletedmom_297 ay kız yasagidgmz yerde önceden o kadar igrenmisimki kekolarin yüksek sesle kız tavlamaya çalışmasına..simdide lüx kek arabası BMW var😂
aybalasmom Merve_3300 rengi benim için hiç fark etmiyordu. Bulduğumuz araba siyahtı, Renault Megane 4 aldılar. Yine severek kullanıyorum ama gözüm hala Honda’larda🥹. Ortak araç🥰
Merve_3300 daisy__ kaplumbağa arabalarımıydi cok tatlılar ama. Her zaman ağır jeep asil arabalarını aşigiyim🥹
ikiprensesannesi___ Merve_3300 o kadar anlamam eşim de arada isimlerini sayıyo onlar ne diyorum kızıp susuyor e ben ne anlarım ilgi alanım dişindalar araba olsun yeter 🤣
aybike2212 Merve_3300 Tam olarak bu kasa bu renk Allah’ım nasip et Aldım kabul ettim yedim yuttum 777 Ya hak bismillah 😂🤲🏼
Merve_3300 aybike2212 aldım kabul ettim yedim yuttum küstüm sıç*tm 777🤣🤣🤣🤣 Allahim inşallah nasip olur
aybike2212 Merve_3300 hahahaha dedim o kadarını yazmayım yardımcı olduğun için çok saol 😂 amin canım Rabbim hepimize gönlümüzdekini nasip etsin inşallah
aybalasmom Merve_3300 ahahah ben de seçmeyi severim de olduğumuz yer yazın cehennem gibi beyaz dışında renk beğenmiyorlardı🥺
Merve_3300 ikiprensesannesi___ yaaa ben güzel araba gordummu baya bakarım. Birde artık biraz araba konusu açıldı. Şimdi markalarından bakmaya başladım disarda
dalyaluna35 Kaplumbağa arac tarzi cok severdim Nissan micra eski serileri hoşuma giderdi. Yeni tarzlar olarak Honda civic. Evlendikten sonra Honda civic aldık. Bir gun nasip olursa kendime de Honda jazz almak istiyorum 🌸🙏
Merve_3300 aybalasmom doğru bizde.mersindeyiz bizim ki beyaz kayinbabamin beyaz kayinvalidemin mavi. Altlığı üstlük yaşıyoruz sürekli gördüğüm için beyaz daha iyi sanki koyu renk cok çabuk kir gösteriyor