Merve_3300 Kızlar konu olsun😄 küçüklüğümden beri Mercedes-Benz g kasayı seviyorum. Allahım inşallah 🤑 asagi foto koyucam
a-a-my-h_dmr Merve_3300 biliyor musun başlığı okur okumaz bu modeli yazmaya girmiştim ki sen de onu yazmışsın benim de hayalim oooo🫠🫠🫠
Dinolisoo Merve_3300 hangimizin hayali bu değil ki be bu araba. Bide Mercedes benz amg gt 63 var bordo rengi bayılıyorum o arabaya. Koyu bordo renk arabalara ayrı zaafım var😂
HiravEmir Valla aşırı güzel bir araba bende bayılıyorum bende wolkswagen tıguan var arabalardan pek anlamam kaç Model falan ama bunu beğeniyorum güzel bu da olursa neden olmasın 👍😍😍
MadameTussauds Merve_3300 Türkiyede baya pahalidir 2-3 milyon tl vardir sanirim ama Almanyada asiri pahali degil, suan iyi bir arabamiz var yine volvo o yüzden lüzumsuz masraf yapmak istemiyoruz sjsjjs 🤣
Deletedmom_297 Merve_3300 eşimşe ilk buluşmamızda tofaşla gelirse asla konuşmam demiştim allahtan tofaşla falan gelmedi de evlendik 😂😂😂 ya imkan meselesi elbette ama bana çok kro abası geliyor 😂
Merve_3300 Deletedmom_297 kız bacım keko arabası onu kullancagina bisiklet sürsün sjsjsjs. Ay allahim büyük konuşmayım
aybalasmom Merve_3300 Honda civic🥹 her gördüğümde eriyorum. Alacaktık rengi olduğumuz yerde gitmez dediler başka aldık😏
Merve_3300 Deletedmom_297 ay kız yasagidgmz yerde önceden o kadar igrenmisimki kekolarin yüksek sesle kız tavlamaya çalışmasına..simdide lüx kek arabası BMW var😂