Merve_3300 ikiprensesannesi___ yaaa ben güzel araba gordummu baya bakarım. Birde artık biraz araba konusu açıldı. Şimdi markalarından bakmaya başladım disarda
ikiprensesannesi___ Merve_3300 bende anlamak isterdim ama anlamam🥲Rabbim en güzelini hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Merve_3300 aybalasmom doğru bizde.mersindeyiz bizim ki beyaz kayinbabamin beyaz kayinvalidemin mavi. Altlığı üstlük yaşıyoruz sürekli gördüğüm için beyaz daha iyi sanki koyu renk cok çabuk kir gösteriyor
aybalasmom Merve_3300 bizimki beyaz üstünde çadır var sabah yıkasan akşama yoz kaplıyor. Sıcak zarar verir diye almadılar siyahı inşallah baba nasip olur Honda 🥹
daisy__ Merve_3300 inşallah eşimde Mercedes c180 var bazen giderken şunun yerine vosvosla gittiğimizi düşünsene diyorum doğru diyosun ben şimdi bunu satıp 10 tane vosvos alıcam gidelim nereye diyosan diyo🤣🤣
daisy__ Merve_3300 aşko ben ne bilim arabanın kılığına bakıyorum eşime ciddi ciddi diyorum bunu satsak 10 vosvos mu alabiliyoruz diye yok daha fazla alıyoruz da ben vosvosun sanayi tamir paralarını da içine kattım ordan çıkamıcagımız için diyo 😒
Herseydenbiktim Merve_3300 BMW İ5 bi bmw olsun yaa doğumda edilen dualar kabul olur derler ettim hep bakalım nasıl olacak zlwjdkanfja totemim de var Bmw sahibi olana kadar asla dokunmayacam, binmeyecegim arabaya😂 Gören Amin desin ya şu gariban arkadasiniza
Merve_3300 aybalasmom Önceden bordo istiyordum sonra buna döndüm 🤣 Mercedes-Benz den daha alınası oda hayal olarak kalacaktır 🥺
aybalasmom Merve_3300 ay bu da baya güzelmiş rengi falan da çok hoş. Dur ben de bi tane atayım alternatif olarak 🤭
Merve_3300 Rabiul çok pahalı ya masrafı benzinde bi o kadar pahalı ay cizilse felan ben kalpten giderim😅😂😂😂