Subklinik pcos benimki, LH 9.5, FSH 5 çıkmıştı ve ultrasonda yumurtalarım kistik yapıda görünüyordu. Adetim düzenliydi ama 1 sene boyunca bebeğimiz olmadı. O süreçte akne, saç dökülmesi gibi sorunlar yaşamaya başladım. Sonrasında araştırdım durumu ve inofolic’i duydum, kullandım. 3 ayda 3 kilo verdim ve 3. ayda pozitifi gördüm. Allah’a şükürler olsun.