aleynaahsen rahim filmi cektirmeni şiddetle tavsiye ediyorum canım benim tüplerde herhangi bir problem olup olmadığını rahim filminden başka hiçbir şekilde göremiyorlarmis çünkü tüplerdeki ufacık bı tıkanıklık yapışıklık ya da enfeksiyon ortaya çıkmış olur eğer varsa yoksa da rahim filmi verilen sıvıdan kaynaklı olarak ilk 3 ay ya da ay ay gebelik şansını artiriyormus zaten ama tüplerde sorun varsa gebelik çok zor hatta imkansız olurmuş onun için rahim filmine önem ver bence bende iki senedir gitmedigim doktor kalmamasına rağmen sadece bir tanesi rahim filmi dedi ve 10 gün önce çekildim daha bilsem çok daha erken cekilirdim gidip 🌸