emine717_ aslında sürec söyle oluyor. Önce tedavisiz yumurtaların ne kadar büyüyebildigine bakıyorlar bu genelde adetin 5,6. Gününe denk geliyor doktor yumurta ölçümünü yapıyor ve çatlayıp catlayamayacagini öngörüyor zaten. Eğer tedaviye ihtiyac olduğunu düsünürse Bir sonra ki adetin 3. Günü başlıyor tedavi. Eğer isterse rahim filmi de çekiyor aslında bu işin en önemli adımı o rahim filmini çekmekte cünkü tüpler kapalıysa o tedavinin bir anlamı olmuyor. Ben artık canıma tak edip bir infetilite prof. una gittiğimde benim için sürec bu şekilde ilerledi aslında olması gereken de buymuş ben 2 sene boşuna heder olmuştum orda burda.