sym_yc aliimraan ben yeni sezon isimlerin hepsine yüz ifadem yeter parla liya lidya bunlar bana çok itici isimler geliyor yani güzelim isimler varken köpeklere kedilere konuşan isimler gibi isimler koyuyorlar yani hiç beğenmiyorum
aliimraan QueenBahar_ sırf anlamı güzel diye koyuyorlar, halbuki anlamı da güzel değil bana göre,yazık böle isimlerle ile doğan çocuklara vala ,ne güzel eski isimler varken daha anlamlı güzel isimler varken,Yusuf,yunus,miraç,ensar, ömer, ali,Muhammed…Vb
Miillena Serfiraz yok ismi ben de tarih dersinden biliyorum dediğiniz gibi kpss ezberletti sağolsun fakat bu ismi günümüzde kullanan veya düşünen birilerinin olduğunu bilmiyordum
diva01 Yazmelegi_ bizim komşumuz vardı Kiraz Kimya Zeytin Altın aralıklı zamanlarda kiracı olarak gelip gitmişlerdi Mübarek Durdu Elzem
Kubar Deletedmom_297 siyaset kıyafet portakal lina milo mina liya lana lenu lina liva lima ayh darlandım
Deletedmom_297 duygumfoca malesef bana hoş gelmedi canım akran zorbalığınada maruz kalabilecek bir isim dediğim gibi anlamı ve kökeni iyi olabilir ama malesef kulağıma hoş gelmiyor . Koyanada saygı duyarım
Deletedmom_297 Senacanblt_ evet hemen bulup koymak lazım insanlar kendi koymayacağı isimleri bi başkasına çok rahat öneriyor .
Kubar bsrra Mevlana hazretlerinin kendi ismi bile Mevlana değil Mevlana nedir Allah aşkına çocuğa bizim mevlamız diye mi seslenicekler asfafsvs
bsrra Kubar ay evet çok saçma geldi kayınbabam kaynanam mevlana koyun deyince ne alaka dedim yani tövbe yarabbi😄
beautymom Galiba en tuhaf belki benim dediğim olacak ben ozamanlar 16-17 yaşlarında yatılı kuran kursa gidiyordum 2 aylığına orda hocanın birisi Anakız diye ikiz kardeşlere sesleniyordu çok tuhafıma gitmişti ikisinin ismi de Anakız dı 😃😃😃
beautymom Deletedmom_297 benim duyup duyabileceğim en tuhaf isimdi bide çocukluk arkadaşımın memleketinde olan bir oğlanın ismi bayramdı soyisimleri de geldi’ymiş çocuk bayramda doğmuştu ondan öyle koymuşlar bayram geldi sldndnenk🤣🤣🤣
Deletedmom_297 beautymom ay valla bazı kişiler anne baba olmamalı kendileri eğlenecek diye ne yapmışlar böyle
diva01 aybalasmom kızımın adını tuana koydum babam abdestli namazlı dır diye kulagına ezanı p okusun istedim kayınbaba alkolik illa ben okuycagım dedi olmaz dedi bebegi hazırlayıp babama yolladım ev kalabalık tı misafir gelmişti. Uzaktan ben çıkamadım babam da tuanaolsun diye ısrar etmeme rağmen çocuğun kulağına 3 kez hadise demiş şarkıcı Hadise varya yeni çıkmış tı o zaman lar çok kızdım sinirlendim hatta küstüm bayagı konuşmadım babamla Allah tan eşim birşey demedi aynı durumu eşim tarafı babası amcası yapsa ortalığı karıştırırdım ben adam kafasına göre isim katmış kızıma birde güzel de deil kimlik te Tuana ama kulagına okunan hadise 😡
aybalasmom diva01 ay inanmıyorum tam facia. Valla konuşmamakta da haklısın eşin bir şey dese o da haklı. Kim tahammül edebilir böyle bi şeye. Tekrar tuana okusaydınız kulağına