bsrra suragungor ölen çocuklarının adıymış ne alakaysa benim çocuğuma koyacaklarmış heveslerini benimkinden alacak heralde saçma saçma işler işte 😄😄Mevlana da yani çocuğu öyle çağırmakta ne biliim
narbibi bebi5_8 çox gözəl mən də Alkasar qoyulan inşaallax ogluma sağ salim qavuşalim bebişlərimizə 🤲
yasem1 bebi5_8 benim karşı komşumun oğlunun ali asaftı. Çok yaramaz bi çocuk ismiyle alakası var mı bilmem ama efelere de yaramaz derler ya genelde 😂. Başka var mı etrafınızda hiç bu isimde tanıdığınız sorun çocuklarının karakterleri nasılmış. Ben baş edemem diye koymazdım şahsen bu ismi 🤣. Gerçi kızım var 1 yaşını yeni doldurdu sayılır onun da komşunun oğlundan aşağı kalır yanı yok mervidenden mi yuvarlanmadı, kafasına tavan vantilatörü mü çarpmadı, dün damacana pompasının sapına basıp kovaya kafasını vurdu çenesinin köşesi kovanın köşesine gelmiş sıyrılıp kanadı biraz. Çok hareketli kuduruk bi çocuk oldu yani aslında kınamamıştım da ama ne biliyim her çocuğun mizacı da kendine has sonuçta. Sağa sola karaktere bakıp koymak doğru mu yanlış mı bilemiyorum ama bi değerlendirme yapmaktan da zarar gelmez gibi. Hayrlı bi isim nasip olsun inşallah 🤲🏻
suragungor Deletedmom_297 tuhaf isimler konusunda esim gercekten harikadir😂 onerileri Kutadgu, bumin kagan, tonyukuk , orduhan ( orduluyuz) 😂😂
Dinolisoo suragungor senin kocan kendisine bir türk otağı kurmayı düşünüyor galiba. Bende böyle isimler seviyorum ama bunlar abartı bir tık😂😂
Alina1111 Efsan1 anlamı güzel olabilir ama Türklere o kadar çektirmiş gebe kadınlara, çocuklara bile acımayan, her yeri kayıp yolan bir milletin ünvânını çocuğa vermek ne kadar doğru bilemedim. Moğol’larla hiç bir zaman dost olmadık ki. Atalarımıza hep çektiren o noyanların ünvanını oğlum taşısın istemezdim Ama görüşünüze saygı duyuyorum tabi ki. Sadece içimden geleni yazmak istedim belki bunun üzerinden düşünmeden güzel anlamı varmış diye koymak isteyen varsa diye
Efsan1 Alina1111 merhaba ben moğollarda komutan olarak söylemedim eski türk devletlerinde de komutan anlamına geliyor moğol ayrı türk devletleri ayrı
mlkunal Deletedmom_297 ay o değil de Turkcell çağrı merkezinde çalışıyordum o zamanlar maaşallah bey vardı bideee balık hanım 😅😂😂😂
Svvv Benim babaannem ablam yeni doğduğunda ismini Türkiye koyalım diye tutturmuş tamam çok şükür Türküz de yani çocuğa da konulmaz yani😂 ben doğduğumda da babaannem vefat etmiş ona da köyde Kadın diye seslenirlermiş babam da benim ismimi Kadın koymak istemiş ama çok şükür canım anam ikisini geri püskürtmüş😂 ne kadar saçma ya yazarken bile bi korku zorbalanma geldi😅
ozlemeslemgoktug aybalasmom çok merak ettim bu kadar çok koymak istemesini kim oluyor acaba Hatice annesi falanmi
aybalasmom ozlemeslemgoktug yok canım öyle aklına gelmiştir büyük ihtimalle. Adını koyduk dedim olsun öyle sesleniriz dedi, adı neyse onu söyleyin dedim.
busrasya2334 Deletedmom_297 yaaa ben de bugün Eymir ismine baktım çok hoşuma gitti acaba Buda mı tuhaf 😂
suragungor Dinolisoo bende aynisini dusunuyorum allahtan ondan baska begenen olmadigi icin simdilik metehan goktug bertug falan diyor gunumuze uyarladi😂
ensarenesannesi İki oğlum var Ensar Enes Buda büyük ihtimalle erkek ezel yada Ege düşünüyorum hepsini kendim bıraktım kimseye sormadım 🤭🤭🤭
dalyaluna35 Ay ne saçma ya, gercekten herkese verdigim cevap doğurun siz koyun çocuğunuza oldu. Kendi annem bile isim söylediğinde cevabı verdim. Hele bir de boyle saçma sapan isimleri duyunca sinir oluyorum valla. Kendi cocuklari olsa koymazlar bir de sacma sapan isim aklı veriyorlar 🤣 İsim konusunda erkek ismini esim seçti kız ismini de ben liste yaptim aralarından sectirdim. Daha sonra bu isimlerin detayli analizini yaptirmistim o sekilde karar verdik
Deletedmom_297 dalyaluna35 benim kendi annem KP adını koy diye tutturdu 2 oğkunada kendi KP adını koymamak için kavga ettiği halde benim koymamı istedi 😂
aliimraan QueenBahar_ sırf anlamı güzel diye koyuyorlar, halbuki anlamı da güzel değil bana göre,yazık böle isimlerle ile doğan çocuklara vala ,ne güzel eski isimler varken daha anlamlı güzel isimler varken,Yusuf,yunus,miraç,ensar, ömer, ali,Muhammed…Vb
Dilos24 Deletedmom_297 şuan ikinci kızıma hamileyim, kayımvaldemin annesi şehriye koysunlar demiiş ikinci isim olarak pirinç nasıl olur dedim 😂😂 ismi hazır kimse karışamaz diyince eşime demiş annem böyle istiyor diye eşimde çok şükür biz ismi seçtik isim konusu tartışmaya kapalı dedi, ne bu ısrar anlamıyorum yani. Mihra Ayda mız geliyor nasipse🥰