Efsan1 anlamı güzel olabilir ama Türklere o kadar çektirmiş gebe kadınlara, çocuklara bile acımayan, her yeri kayıp yolan bir milletin ünvânını çocuğa vermek ne kadar doğru bilemedim. Moğol’larla hiç bir zaman dost olmadık ki. Atalarımıza hep çektiren o noyanların ünvanını oğlum taşısın istemezdim
Ama görüşünüze saygı duyuyorum tabi ki. Sadece içimden geleni yazmak istedim belki bunun üzerinden düşünmeden güzel anlamı varmış diye koymak isteyen varsa diye