Adaym ayın 4 ünde kasık agrım ve ıdrarda yanmayla gıttım sonuçlarımı ıkı gün önce gösterdim ılacsız gecıreyım dıye kontrole gıdınce gosterırım dedım doktor tarıhe bakmadı ne zaman verdıgıme sanırım bende demeyı unuttum o an ıltıhap varmış dedı üç kutu ılac verdı ıcmelı miyim üstünden baya gectı