Elfidanur berensumeyye23 dualarım ve güzel dıleklerım sizinle ♥️Tüm melekler seninle olsun ıcını ferah tut
dilaaras1903 Elfidanur 26 şubat gibi gözüküyor ama normal doğum ne zaman gelmek isterse prensesimiz o olacak tarih bakalım kısmet 🩷
dilaaras1903 Elfidanur evet yaptırdım 20.haftada çok şükür sıkıntı çıkmadı sadece bebeğe giden kanın direnci yüksek olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum gebelik zehirlenmesine karşın önlem amaçlı