Dryzfr Filizismail aynı durumdayız:) Evet bana da kiz denizlerdi. Ben de kiz geç gösterir diye duydum:)
deletedmom832 Dryzfr benimki de öyleydi 12.haftadan beri erkeğe benziyor diyordu ama gerçekten bebek göstermeyince olmuyor 17.haftada ögrendim bende doktorum çok uğraştı inat etti sonunda gördü 😍♥️sabır işi biraz hayırlısı 🤷🏻♀️
Min_nak Bizde 13+6 yız kesin olmamakla birlikte bugün kıza benziyor dedi... aldı beni bi düşünce acaba değişir mi..🤷🏻♀️
Dryzfr Candaan darısı başıma:) Tahmin kız ve alıştırdım kendimi kıza.. Bekliyoruz şimdi hayırlısıyla:)