Merveee277 eski kafalı büyüklerimiz asla doktorun dediklerini kaale almıyorlar. Misal benimkilere detaylı 2 li3lü dedim eskiden o mu vardı doktor uydurmuş yaptırma dediler. Ee bebek doğunca kırkının içinde yemek yiyecekmiş ki her şeye alışsın her şeyden yesin diye😂 böyle böyle gelişmemiş oluyor o zamanlar diyorum, doktor mu diyor kim diyor gelişmemiş doğar mı hiç diyorlar😒😒