Gulsah7171 Kızlar bugün doktoruma gittim kontrole 18+3teyiz sağ tarafımda pıt pıt hissediyorum hocam dedim imkansız gazdır o dedi 😀😀 ama hiç gaz gibi değil anlatamıyorum doktor öyle dedikten sonra gaz olmadığına inandıramıyorum eşimi ama vallahi pıt deyip kaçıyo 😍😍
Ozqeeeee Gulsah7171 bende hemsireye sormustum oda gaz dedi ben 18 haftaligim ama akrabalarim bebektr dio anlamadim gtti
Bilgeferhat Gulsah7171 18 hafta olmuş burda 9 hafta da hissettim diyenler var gaz onlar asıl senin bebişin hareketidir o 😄
Gulsah7171 Ozqeeeee banada annem bebektir doktor ne anlar deyip noktayı koydu 😀 yalnız "doktor ne anlar" dedi, 😂😂
Gulsah7171 Bilgeferhatay vallahi eşim dalga geçiyor artık gazın var mı diye 😀 ama bende bebeğim oldugunu düşünüyorum
bebekteyaparimkariyerde Gulsah7171 yok kız be gazı.bende doktora 17haftalıkken pot pot gaz hareketleri oluşuyo deli gibi elimle bile hissediyorum dedim oda kahkaha attı o senin kızındır dedi.hatta ultrasonla bile gösterdi bak hareketlere tekmeliyo diye 😂😂
Gulsah7171 bebekteyaparimkariyerde aynısı bendede oldu ultrason sırasında hocam sağ tarafta pıt dedi işte oynuyo dedim oynuyo ama daha çok küçük hissedemezsin dedi tamam öyleyse dedim artık ikna edemedim 😀
Merveee277 Gulsah7171 çok güldüm ya benimkide öyle doktor biraz zayıf dedi diyorum doktor ne anlar iyidir onun kilosu diyo😂
Depresif_polyanna Gulsah7171 gaz pitlamaz ki hem damar dese tamam da doktor yanlış biliyo annen doğru demiş bencede 😁
Myhoney 18 haftalık bebek 200 gr anca oluyor sizce mümkünmü rahmin için duvarlara çarpması 🙈25 e gelincr hareketi hissettiğinizde onun gaz oldugunu annayacaksınızzz
Gulsah7171 Myhoney doktorda öyle dedi valla 227 gram şu an hissedemezsin dedi eşim ikna oldu ama ben hala bebeğimdir diye tutturdum 😀😀
[silindi] Myhoney öyle gerçekten bende erkenden hissetmiş gibi düşünüyordum ama 22+4 şuan gerçekten hissedince anlarlar onun bebek olmadığını 🤗
Depresif_polyanna Myhoney Benim de öyle ama seğirme diyoruz buna zaten.buyuk çaplı hareketler değil.kasikta oluyo çoğunlukla orada da bağırsak yok diye düşünüyorum 😊
Derinnge34 Myhoney kişiye özeldir hamilelik. Doktorum bana 20de hissedersin demişti 16da o pıt pıtı 18de seyirmeyi hissettim ve söylediğimde zayıfsın hissebilirsin doğru deyip onayladı. 20de artık video çektiğimde harektleri gözle görülüyordu bile ☺️
Charlotte85 Gulsah7171 senin hissettigini doktor nerden bilcek. Bazi kisilerin duyarliligi daha yuksek oluyo. Ben de erken hissettim , esim de gazdir diyodu sonra 17+ da o da hissedince eliyle inandi.
Gulsah7171 Depresif_polyanna ay evet evet minicik Bi segirme hep sağ kasığımda sürekli değil günde belki 3 kere hissettiğim