Bende de olmuştu canım kısa süre önce akşam üstü olmuştu hemen acile gittim kan aldılar bişey taktılar koluma hastaneden çıkmayım diye sonra idrar verdim nstye bağladılar sancı çıkmadı her şey normaldi ertesi gün kadın doğuma gel dediler ultrasonda da çıkmadı ama alttan muayene etmek istedi aşırı korktum kastım kendimi doktor bidaha olursa gel dedi olmadı şükür