kubraemir34 bunada cevap vereyım kısıden kısıye degısır bu durum bende hem ıgnesını hemde oral olarak progestan aldıgım halde kanamam devam edıyodu pet takın kanamanızı kontrol edın eger yogunlasırsa kendı doktorunuzla ıletısıme gecın 12 haftaya kadar nerdeyse hergun kanamam oldu 2 haftadır kanamam yok kendımı garıp hıssedıyorum hepımız saglıcakla kucagımıza alalım ınsallah