busra34__ Merveykar evet 11 haftalıkken bu şekilde öğrendim😅 resimde belli olmadan önce erkek olabilir dedi ama resimde çok belli yani ben ikna olmuştum sonrasında da ztn erkek dedi şuan 19+5 iz sizin de net gözüküyor erkek yani
busu1 Merveykar Yerim onu beeennn masumlar🩷 bende 12+5 te özele gittim öğrenmek için doktor kıl çıktı çok erken diye tersledi gönderdi 😤
busra34__ busu1 Tuaf yani😅 benim doktorum da 11. Haftada erkek olabilir dedi resimde de belliydi öyle de oldu sonradan çok kez erkek dedi en son kesinleştirdik😅 17. Haftamda devlete gittim erkek ama kesin diyemem dedi kim diycekseee tuaflar
busu1 busra34__ İnsandan insana fark var işte o kadad üzüldüm ki i günü herkes haber bekliyordu hevesliydi bizde öyleydik ilk çocuğum zaten ailem hazırlık yapacaktı bize gelmek için doktor da bi cins davrandı aklıma geldikçe deliriyorum
busra34__ busu1 aynen bazı doktorlar bir tuaf gerçekten bende o devlettekine sinir oluyorum aklıma geldikçe 😅🤣şua öğrenebildiniz mi
busu1 busra34__ Yok hâlâ bilmiyorum kızdım gitmicem 🤣 devletteki de erken dedi söylemez o öyle dedi diye özele gittim oda aynı çıktı 2 tane var zaten özelde doktor birdahaki kontrol yine şansımı Denicem 🤣
busu1 Merveykar Özele gittim öğrenmeye devlet 16 da söylüyor diye cihaz resmen 30 yıllık gibiydi şok oldum
edaabykl busra34__ sizce cikinti nerde ve nasil bakiyor bakıyorum bakiyorum çözemedim bu goruntuyu 🫣😂
busra34__ edaabykl şimdi normalde başla popo arası tabiri caizse bir çizgi oluyor artı işareti ile işaretliyorlar pop çizgisinin o kısma bakıyorum ben sizde de çıkıntı var gibi
edaabykl busra34__ peki bu cizgi duzse kiz yukari bakiyorsa erkek diyolar oylemi sizdede yukarimi bakıyor
busra34__ edaabykl benim böyleydi 11.hafta Çıkıntıya bakıyorum ben yukarı aşşağıyla alakası yok gibi bence
busra34__ edaabykl burda da hiç çıkıntı gözükmğyor kız gibi durmuş ama 13 haftalık olanda eğer kordon değilse çıkıntı gibi tam çözemedim
busra34__ babylove_33 büyük oranda erkek belli oluyor🥰hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın merak ettim yarın sonucu yazın😅
busra34__ edaabykl bir oğlunuz var herhlde hayılrısı olsun bir de kız gelsin inşallah 🥰tahmin etmedi mi ya 13 hafta aslında 😅 devletse tabi etmiyor bir devlet bana 17. Haftada bile erkek ama kesin diyemem demişti