busra34__ babylove_33 büyük oranda erkek belli oluyor🥰hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın merak ettim yarın sonucu yazın😅
babylove_33 busra34__ yazarım tabiki çok istiyorum 3 kızım var inşallah Rabbim gönlüme göre verir😊teşekkür ederim
busra34__ edaabykl bir oğlunuz var herhlde hayılrısı olsun bir de kız gelsin inşallah 🥰tahmin etmedi mi ya 13 hafta aslında 😅 devletse tabi etmiyor bir devlet bana 17. Haftada bile erkek ama kesin diyemem demişti
edaabykl busra34__ evet bi ogl var gönül istiyo bitane kiz olsun ama onceligim saglikli olmasi tabiki 🤲🏼 devlete gidiyorum ondan hic tahmin etmediler iki hafta sonra 15 haftalik olacam gel cinsiyetine bakalim dedi doktor 🫣
busra34__ edaabykl Anladım devlet öyle malesef bende 11 de öğrendim ama benim özel olduğu için doktorum söyledi benim de ilk hamileliğim erkek olcak bakalım şuan 19+5 iz inşallah gönlünüzdeki gibi sağlıklı bir kız çocuğu olur inşallah dualarım sizle🥰
busu1 busra34__ Yok hâlâ bilmiyorum kızdım gitmicem 🤣 devletteki de erken dedi söylemez o öyle dedi diye özele gittim oda aynı çıktı 2 tane var zaten özelde doktor birdahaki kontrol yine şansımı Denicem 🤣
imaramm busra34__ bana da 14 de devlet. Erkeğe benziyor dedi. Haftaya sali gideceğim tekrar baska bir doktora. 17 haftalik olmus olacağım insallah net bisey söyler. Chat bana kız dedi ultrason resmine göre 😁
busu1 Merveykar Özele gittim öğrenmeye devlet 16 da söylüyor diye cihaz resmen 30 yıllık gibiydi şok oldum
busra34__ busu1 anladım üstteki yorumu da gördüm cihaz kötüymüş resim atın diycektim de resim sanırım kötü çıkmıştır😅🥲 sağlıkla kucağınıza alın