Esma006 evet.bugun 14.gunum. değerlendirildi. Nolur nolmaz riske atmak istemedim. Hemde karnımda ağrılar da vardı. Belki yumurtluyorum. Çatlama yarına olur dimi öğlene falan.24.kasima kadar değerlendircem. Zaten o günü de eşim sehirdisina işine gidecek. O dönünce 2 hafta sonra bende hamile kalırım inşallah. Gönlümden geceni Rabbim nasip etsin. Cümlemize 🤲🏻🙂🌹