AdaKaranfili bencede bu yarın falan çatlar siz bu 2 günü değerlendirin benimde hala baya koyu cıkıyor aynı saat yapmadım elimde test fazla var diye sabah erkenden yaptım baya belirgin koyuluktaydı ben dün aksamıda değerlendirdim pazartesiye kadar değerlendiricem yani illa biri tutar herhalde 😅eşim hic istemiyordu zor ikna ettim Rabbim nasip etsin hepimize