cutebabymomm yumurtlama olmuş daha sayilmazmi? Yarını da bekleyip .15 .günde değerlendircem ve 16., 17.gunleri de. Gerisi Allaha kalmış.. bide bişey sorayım size. Çatlamadan sonra dupaston ilacı içsem gebelik olusacaksa onu korur diyorlar. Olmazsa zaten adet oluyorsun.