Esma006 bu ay bende 8 kaasim adet oldum. Ama miktarı az oldu.5 gün sürdü. Süresi normaldi. Miktar olarak az.belki bu ay antibiotik falan kullandım belki ondan. Böbrekten tedavi falan oldum. Belki onla alakalı. İnşallah 15-16 günlerde çatlama görürüm🤲🏻 dua edin lütfen. Pazartesi eşim işine gidecek. O gidene kadar hamile kalırım inşallah. İse gittiği gün 17.gun olacak benim adetin