Nily maşallah bebişe 😍 bnm ki de 2 hafta önden gidiyor diyor dr um en başından beri .34+6yiz tabi şu An öyle çok bi kilosu yok Haftasina göre önde sadece. Son anda bi devlete mi gitsem fikrı başladı.hemen doğrasım var 😅36 yi gördüğüm An doğumu kolaylaştıracak şeylere yüklenmeyi düşünüyorum. Siz 37+6 dogurmussunuz masallah çok özendim. Kilosu da cok iyi masallah. Doğumu hizlandrmak adına özellikle önerdiğiniz birsey var mı?