Merveyrdm yani canım ben senin yerinde olsam normal doğumu denir inan doktorlar zaten kiloyu tahmini olarak söylüyorlar yani bekle doğum sancıni normal doğum mu Dene Allahin izniyle benim arkadaşımın annesi altı tane çocuk evde doğurdu hepsi de 4 kg’ın üstü Rabbim dilerse o evlat her şekilde dünyaya gelir aklına kötü şeyler getirme normal doğumu Dene Rabbim yar ve yardımcın olsun Allah hayırlı evladını kucağına almayı nasip etsin