Merveyrdm benimkindede ölçüm alınıyordu sürekli. Karnım cok büyüktü çübkü artık nefes almak bile zorlaşmıştı. Doktorum eliyle muayene etti karnımı. Dediki bu işte bi gariplik var. Karnın çok dolu bu bebek 3600den daha büyük olabilir. Riske atmayalım hiç. Tamam dedim bende. Nitekim öylede oldu. Karnımdan çıkardığında şok geçirmiş😂 baya gıdıklı kocaman kafalı biseydi. Doğumdan sonra yanıma geldi iyiki normal yapmadık sana mahfolurdun dedi😂
2 hafta öndeydi gelişimi. 39 haftayla uyumluydu. Kafa ölçüsü 37cm di baya 1 aylıktı yani😀 demem oki sende hiç riske atma. Ha altındada cıkabilir 3900ün. Ama üstünde olma ihtimalide fazla. Hayırlı doğumlar. Zaten seseryan olacaksan 1 haftaya kadar doğurursun:) xok bekletmezler