Bir1kelebek maalesef ama az kaldı, direnelim🥹🥹 inşaallah doğru yerde, doğru şekilde ve sağlıklı hamileyizdir🫠 ay hamile olayım gerisi hallolur diyordum hep, tüpte büyümüş kalbi atan bir bebeğim olana kadar.. maalesef ki hallolmuyor her şey. O yüzden güzel dua edelim. Hamile olup sağlıksız olmasın, değer düşük yükselmesin, kötü olaylar yaşamayalım. Sapsağlıklı bir gebelik bizim olsun, keyifli huzurlu bir gebelik geçip kolaylıkla doğuralım inşaallah💖