cileklimatcha çok umutlanmadam umutlu umutlu takılalımm, ben de öyle yapıyorum🫠 her iki durum için de çok pozitifim. Varsa elhamdülillah tabii ama yoksa da amenna, hemen yeniden başlarız. Dünyanın sonu değil, Rabb’im sağlık ve sağlıklı gebelik versin. Hamile kalmakla bitmiyor çünkü, kuzenim geçen ay 7. ayda bebeğini kaybetti. Sabah bir uyandı karnı kaskatı, hastaneye gittiğinde gece kalbi durmuş bebeğin. Ya da ben.. Haziran’da gebe kaldım, 8. haftada kalp atımı olan tüp konumlu dış gebelik sebebiyle ameliyat oldum ve gebeliğim sonlandırıldı. Allah muhafaza gerçekten. Böylesi daha ağır. Gerekiyorsa bir iki ay daha geç olsun ama sağlıkla sorunsuz olsun inşaallah. O yüzden hayırla sağlıkla kolaylıkla gebe kalalım ve doğuralım inşaallah. Bol bol dua ve her duruma pozitif enerji.💖