Alya05 penbe_karisi afiyet olsun ben öğlen yemeği yemiyorum 😁😁 kahvaltımız 11 de oluyor açıkmıyorum 4 5 gibi açılma geliyor o da akşam yemeği vaktidir Tabi kahvaltıdan sonra gidip gelince atıştırmalık yiyorum kahve yanına bi çikolata olur veya çayla bi kek olur
Asli676881 Ben oğlumda o kadar yedim ki davul kadardım yani iştahim vardı doğuma 94 kg ile gittim..(sonra atım 66 düşdüm)ama bu hamileliyimde canim hiç bi şey çekmiyor 3 aylik oldum kilo 1 2kg alırım ya almam
Alya05 Asli676881 Benmde ilk üç ay bulantıdan dolayı iştah yoktu 4. Ayımda iştahım açıldı tabi iştahım açılmasına rağmen kilo almıyorum 60 la hamile kaldım şu an 35 haftalığım 64 65 falanım akşam Bile ekmek helva yiyorum öyle yatıyorum kilo olmuyor 😁
Alya05 penbe_karisi ooo afiyet olsun. Bende etrafı topladım , anladık karar vermemle çarşıya çıkıyorum 😀😆🤣🤣 35 . Haftaya geldik dedim giidp bi iki pijama takımı alayım hırka alayım hastaneye giymek için
suragungor Alya05 ilk aylar cok dikkat etmistim yumurta avokado peynir zeytin meyve roka ceviz tahin pekmez yedim su an o kadar yiyemiyorum ama yinede mutlaka peynir yumurta ve roka yiyorum avokadoda hic sevmem ilk 3 ay zorla yedim😂