Eren1 Ayseguls_baby Nisanmomy babyanne46 penbe_karisi Ayseguls_baby Alya05 penbe_karisi kızlar akşam mehusu ne düşündünüz eşimde evde değil makrnadanda aşırı tiksindim yiyemıyorum yapınca bıle tuaf oluyorum kızlarımda herşey yemıyor seçiciler
Ayseguls_baby Alya05 her gün kahvaltıda yumurta, beyaz ve kaşar peynir, zeytin, avokado, domates salatalık(mevsimi geçiyor havuç eklicem yerine) ceviz ve organik tahin yerim mutlaka ❤️ içecek olarakta eşim gececiyse açık çay, işteyse ballı süt içiyorum
Alya05 Rose_07 inan bende pek bilmiyorum 🤷♀️ sanki burda öyle duymuştum ama yiyorum vala market yoğurdundan daha iyi 😌
Ayseguls_baby Rose_07 Kızlar tavsiyemdir aylardır alıyorum fileden. Kendi sitesi de var tahin helvası da şahane
Alya05 penbe_karisi afiyet olsun ben öğlen yemeği yemiyorum 😁😁 kahvaltımız 11 de oluyor açıkmıyorum 4 5 gibi açılma geliyor o da akşam yemeği vaktidir Tabi kahvaltıdan sonra gidip gelince atıştırmalık yiyorum kahve yanına bi çikolata olur veya çayla bi kek olur
babyanne46 Günaydın kızlar aç kalınca sizin de bulantınız tetikleniyor mu yaa 6 haftalığım sabah uyandım baya acıkmışım kahvaltı hazırlayana kadar midem çok kötü oldu:(((
Ayseguls_baby babyanne46 yok canım pekmez sevmiyorum muz dilimleyip üstüne döküyorum bir de midem yanınca 1 tatlı kaşığı yiyorum anında kesiyor 34 haftalığım mide yanmalarımda hiç ilaç kullanmadım tahin sayesinde
Nisanmomy eed21 avakadoyy seçerken yumuşak olmasına dikkat ediyorum birde sap kısmını kaldırıyorum yeşilse alıyorum. Gem yumuşak olgun hem içi yeşil güzel oluyor. Bol limon az tuz döküyorum öyle tüketiyorum
Ayseguls_baby Eren1 eşim bu hafta gececi ben tekim yemekte mantı yapmayı düşünüyorum canım belki yanına çorba yaparım
beyzzsenturkkk Alya05 1 tabak mercimek ve 2 dilim pizza yedim hazırlamaya çok üşendim esimde hastaydı dısardan söyledik
edaonyurtttt Ben bu sabah işe geç kaldığım icin yumurta yiyemedim.böyle zamanlarda quark ve bir kaşık gronola karıştırıp yiyorum yanımda taşıması da pratik oluyor