esralgn ruzgar21 tamam gördüm ama çıkıntı göremedim ki bazen şeyden de anlıyorlar bebek karın şeklinden
ruzgar21 esralgn inşallah kızdır canım oğlum var bir kızımda olsun çok istiyorum aslında hep iki kızım olsun istedim 😀💕
Asli676881 esralgn  benimkinede bak bi))) 12 hafta benimki
esralgn Asli676881 hiç gözükmüyor ki bacakları bile 😂 ultrasonlar çok kötü bidahiki gittiğimde monitörü çekeceğim
Asli676881 ruzgar21 senin belirtilerin ne idi ??))ekşi yoksa tatlı??)) Miden bulanıyorm??bende hep bulanıyoooo kusma yok ama bulanıyo ağzımdan çıkacak gibi
esralgn Asli676881 12 Erkek dedi çıkıntısını falan gördük 16 da gittik hiçbişi yok kız dedi ama bilmiyorum içimdeki his değişecek gibi
esralgn Asli676881 ahahaha bende tatlı çikolata puding hep tatlı aşeriyorum öyle sebze meyve falan değil dünyanın çikolatasını yiyebilirim