esralgn ruzgar21 tamam gördüm ama çıkıntı göremedim ki bazen şeyden de anlıyorlar bebek karın şeklinden
ruzgar21 Asli676881 bana da net bişey söylemedi 10 da kıza benziyor ddi bu ultrasonda da daha erken ama erkeğe benziyor ddi yani yarı yarıya kaldım
Asli676881 ruzgar21 o pipi meselesi var🤪oğlumda 14 haftada bildik baya çıkıyodu pipi ama buna çok istiyom kiz olsun …bizde Azərbaycan da bence Terkiyeden çabuk söyleniyo sizde 16 haftada filan söyleniyo
ruzgar21 Asli676881 evet özel hastane erken söylüyor burada. 13 de tekrar gel ddi gidince öğrenmen inşallah bir oğlum var benimde
Asli676881 ruzgar21 Allah bağışlasın 🙏benimde1 oğlum vat..evet bizdede özel şimdi doktor dedi başka doktor var detaylıı ultrasona yollayacak yinede 12 13de bilinicek oğlumda doktor türk idi oda 14 16 ya saklardı hep
ruzgar21 Ayfersalih28 çıkıntısına da tahminci abla nubu düz diyip duruyor oda ısrarla hala kız diyor🫢
Ayfersalih28 ruzgar21 çıkıntı var 13 te net oluyor pipi büyüyor kesin netlik 16 17 de Bence erkek bebis 😍😍
ruzgar21 Ayfersalih28 insallah kız olır yapay zeka da kordon olabilir diyip duruyor eski ultrasonlar hep kızdı bunda erkek dedi herkes bilmiyorum ya
Ayfersalih28 ruzgar21 ranbim.gonlundekini nasip etsin inşallah saglikli sıhhatli ilerlesin sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 😍😍⚘️⚘️