esralgn 😁 14 de gittim suan 16 oldum haftaya 17 de gideceğim insallah. Ekşi tatlı hiç canım istemiyor. İştahsızlık bulantı var kusturmayan. Oğlumda prensesler gibiydim ben ikisinin de belirtisi cok farklı olunca acaba kız mi diyorum beni cok yoruyor bu hamilelik