Senacanblt_ brc0607 son 72 valla 99 dan sonrasını anlamadım gibi oldu hemen geçti gibi hissettim sağlıkla vaktinde gelsinler ❤️
Mamiko_2020 brc0607 inanın 2.de bende anlamadım ya 😂Hatta evle kızımla ilgilenmekten unutuyorum hamileliği.ilk kızımda 3 haftaya bir kontrole giden ben bunda resmen 5 haftaya bir gidiyorum düşünün yani 😅
brc0607 Mamiko_2020 ay gerçekten öyle oluyor ya 😆 uzandığımda tekmeleyerek kendini hatırlatıyor ama geliyorum diye 😃😃
Brna-34 brc0607 nasıl geçer ne zaman geçer bu zamanlar derken inan ki çabuk geçiyor pazartesi doğum yapıyorum bende 🤭😑
Busranur_mnts irmairma hareket durumları nasıl benim plesanta önde ona rağmen aşağıdan ve ayaklarının olduğu kısımdan net hissediyorum ama son bikaç gündür hareketleri az içe mi döndü acaba diyorum
irmairma Busranur_mnts aşağıda hissetmedim hiç sadece geçenler de aşağıya doğru bir iki gün ara ara sancı oldu geçti, hareketleri sağlı sollu ya da göbek deliğim de , doktora sordunuz mu
Busranur_mnts irmairma ayaklarının pozisyonundan pozisyonundan öyle canım doktor da ayakları aşağıda dedi tam kasık çizgisine vuruyor arada genelde de sol yanda oluyor
Seloloo brc0607 4 gün önce aynı postu açtım bir heyecanla. Nasıl geçecek derken dün doktor kontrolüm vardı tahmini doğum tarihini bi 10 gün daha öne aldı 😄 iyice heyecandan bayılacak gibiyim 🙈
heku brc0607 benim de 94 kaldı ve sanki doğum yarınmış gibi her an olabilirmiş gibi heyecanlar başladı😔😔 normal mi bilmiyorum
Busranur_mnts irmairma plesanta önde olması etkiliyor hareketleri biraz 26 haftalarda dönmesini falan hissedenler varmış ben öyle hissedemedim🥲 bazen sert vurunca belli oluyo
brc0607 Busranur_mnts benimde öndeydi ama 3 hafta sonra yukarı çıkmış zamanla o yukarı çıkar daha çok hissedersin merak etme 💭 🙂
irmairma Busranur_mnts önde mi arkada mı ben hissetmiyorum onu doktor mu söylüyor sağlı sollu ya da göbek deliğimde hissediyorum sadece