Da-s ablam 24. Haftada doğum yaptı. 5,5 ay küvözde kaldı yeğenim. Süreç çok zordu buna kimse kolaydı geldi geçti diyemez. Gözle ilgili sıkıntı yaşamıştık rop muayenesinde onun için bir ilaç kullanıldı geçti çok şükür sapa sağlam sağlıklı bir şekilde çıktı. Fakat biz o kadar yıprandık ki anne baba olarak destek almanızı tavsiye ediyorum.
O kadar uzun süre entübe kaldı ki size şu kadar kaldı şu kadar süre sonra çıktı diyemem ama tam tamına 5,5 ay kaldı