Gamze2509 Merhaba
Yani böyle bir şey yok aslında hastanelerin işgüzarlığı ve iş bilmezliği, ten teması için kilo alımını beklemeye gerek yok. Benim bebeğim 25 haftalık doğdu 900 gr flndı ten temasına başladığımızda. Ona sizden, size ondan daha iyi gelecek birisi yok. Tüm hijyen önlemlerini alarak ten teması yapmakta ısrarcı olun, süt sağabilmek için olduğunu söyleyin gerekirse. Sağlıkla kavuşun, sağlıkla büyütün 🙏🏻❤️