Da-s YyyyYasemin kendi e nabızımızdan çocuğumuzun üzerine nabızına geçiş kısmı var biliyorsunuzdur. Oradan ziyaretlerime basın açılan kısımdan küvezde olduğu hastaneye tıklayın. Sonra işlemler yazıyor oradan takip edebilirsiniz . Kullandıkları eldivene kadar yazılıyor
Hayriye-2404 Ben de 35+1 de doğum yaptım 17 gün küvezde kaldı önce solunum sıkıntısı vardı o geçti crp yükseldi sonra menenjit riski atlattı ve menenjit tedavisi aldı 10 gün izolede kaldı. Şu an 4 ay 12 günlük olduk. Çok zor bir süreç ama inanki geçecek
TKumsall senos15 biz kızımla o rop muynesine önce 3 haftada bir sonra 2 haftada bir gittik muayne esnasında yanına sokmuyorlar kapıda ağlamasını dinliyorsunuz elden bişey gelmiyor ama
Sngl25 Laydyg benimde erken doğum riskim var diye Erdem hastanesindeki doktor araştırma Hastanesi’ne yönlendirdi yatış için..çam sakurada yattım 3 gün. İnşallah bebeğiniz hızlı bir şekilde sağlığına kavuşur.
Sngl25 Laydyg vajinal doğum yaptınız değil mi? Ebelerden hemşirelerden memnun musunuz? Hep kötü davrandıklarını hakaret ettiklerinden bahsetmişler
Laydyg Sngl25 şuan nasılsınız doğum gerçekleşmedi dmi. İlgililerdi ama bana çok dikiş atıldı sanırım dikiş atan doktor değil asistandı 1.5 saat dikiş atmayla uğraştı yapamamıştı
Sngl25 Laydyg Ben iyiyim çok şükür 32. Haftamda yatış yaptım 3 gün. Daha sonra kayınvalidemin evine geçtim. Yatıp dinleniyorum şuan iş yapmıyorum. erken doğum olmasın diye.. 34+5 haftalık oldu bebek. Evet bende hep dediğiniz gibi asistanların ilgilendiğini duydum. Stajerler çok fazla.
Da-s senos15 çok geçmiş olsun çok sor gerçekten bizimde bugün tam 1 ay oldu daha 1 buçuk ayımız var Allahım hepimize sabır versin 🙏🏻 rop dün yapılmış yoğun bakımda kızıma yeni oluşmaya başlamış damarları dedi doktorumuz önümüzdeki süreçlerde kontroller tamamlanıp herşey yolunda olur umarım 🙏🏻
Laydyg Sngl25 evet vajinal. Sngl25 hemşireler doktorlar ilgiliydi sadece dikiş atan kişiden memnun kalmadım 1.5 saat dikişle uğrsştı. Bide özel gibi değil ben 3 gün doğumhane odasında kaldm ziyaretçi kabul etmiyolardı ve odayı süsletmediler, servis odasına geçince belirli saatte kabul ediyolsrdı
Sngl25 Laydyg Benim erken doğum tehlikem olduğu için yatış verip tedavi uyguladılar. Ama şuan çok kötü ağrılarım var. Gülnar hanıma geldim bakalım ne diyecek.
Sngl25 Laydyg bende doğumhanede kaldım. Orada doğum yapanlar var diye almıyorlardır büyük ihtimalle. Birde dediğiniz gibi devlet hastanesi 2 kişilik odada kaldığınızdan süsletmemişlerdir. Ama ben gbe okuluna gittiğimde süsleyebilirsiniz ama aynı odada kaldığınız kişiyle anlaşarak demişlerdi..