Da-s merhaba , bizimde 15. Günümüz bugün. E nabızdan baktığımda beyin ultrasonunda 1.evre kanama yazıyor ama doktorlar bunu çok ciddiye almıyor. Şuan bebeğimin kakasında kan geliyor . Buda beni çok endişelendiriyor . Doktorlar henüz tam tanı koyamadı bende 27+1 de doğum yaptım