Da-s benim kızım 28 haftalık doğmuştu gelişim geriliği vardı ciğer geliştirici yapıldı sezeryanla doğdu küvöze aldılar hemen midesinde pis sular vardı o temizlenene kadar beslenemedi bir hafta falan sürdü sonra benim sağıp götürdüğüm sütlerle azar azar beslemeye başladılar 70 gün kaldı tek sorunumuz gözlerindeki damarlar çatallı gelişiyordu lazer yapıldı o da hafif göz kaymasına sebep oldu tedavi gördü hep gözüyle ilgili şimdi 10 yaşında çok şükür hafif göz kayması dışında bi sağlık sorunu yok Allah büyük inşallah sağlıkla kavuşursun sen de 🤲🥰