Prematüre sayılır mı bilmiyorum ama 35.haftadayim suyu azalmış ciğer geliştirici iğne oldum 2 gün tekrar yarın kontrolüm var suyu iyice azalmış olursa sen gelirken hazırlıklı gel dogumada alabiliriz dedi dua edinde doğmasın daha ya çok erken gibi hissediyorum yarın 35+3 günlük olcaz umarım bı sıkıntı yoktur 🤲🏻🌸