xyzxyz evet kuzum ya sağlıklı mı değil mi düşüncesi felaket zaten bende erken gitmem insan daha çok stres oluyor zaten benim adım stres🤣 daha fazla yüklenemicem tansiyonum hemen fırlıyor 12 haftalar iyi geçende birinde okudum benim gittiğim intergene yaptırıyor test sonucu orda kız diyorlar amaa bebek erkek cıkıyor kız bide cinsiyet partisi alışveriş falan yapmış intergen testi tekrarlıcaz demiş şaka gibi nereye güveneceğimizi şaşırırdık 🤦🏼♀️