xyzxyz kbrakaba 2500 hcg den sonra kese karından görünür. Biz 5+1 de görmüştük keseyi. 6+3 de embrioyu görmüştük
Minamom_ nisasare gecmiş kayıp öyküm var o yüzden tAkipli olduğum doktorum var ona mesaj atmıştım 10 gün sonra al randevu dedi 22 sine aldım canım benim
Minamom_ nisasare çok geçmiş olsun canım benim sen ne zaman gidiceksin kullanmak gereken ilaç varsa erken git istersen
Minamom_ Doktorumda aradı şimdi kuzum müthiş çok iyi artmış dedi akşamları 2 fitili koymamı istedi progesterona bakmaya gerek yok artık kendini strese sokmma dedi cumartesi gidicem bakalım🥰 xyzxyz
xyzxyz Minamom_ çok iyi kuzum. Proesteronun biraz yüksek çıkması muhtemelen fitil kullanıyordun ya muhtemelen ondan.
Minamom_ xyzxyz evet ama zaten yine günde 2 devam et geceleri dedi kuuzm tansiyonumu sorduda ilacımı 4 e çıkardılar günde 3 dü ek bi ilaç daha ekledi inşallah böyle sağlıkla devam eder🙏🏻