Minamom_ etkafa regli 1 gün kala verdim ilk canım 253 48 saat sonra 806 bugün yine 48 saat reglim 3 gün geçmiş oldu 2238 cıktı canım 🫠
eslem2121 etkafa inşallah bize haber vermeyi unutuma ppmerlina yada yatış vermişler bebeğin kilo alımı durmuş lütfen dua edin sağlıkla çıksın ikisi de hastaneden😢
tubam_tr Minamom_ peki bu dört gün boyunca beta artışına bağlı olarak hamilelik belirtilerinizde belirgin bir şiddetlenme oldu mu?
Minamom_ etkafa sağlıkla gelsin de kuzum hepimizin ki burda böyle kimyasal düşük görünce aşırı üzülüyorum Allah herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin♥️🙏🏻
xyzxyz Minamom_ evet olabilir de olmayabilir de🥰 bu beta çok şükür iyi ilerlediği anlamına geliyor. Sen 3-4 güne karından keseyi görürsün ozaman🥰
Deletedmom_787 kbrakaba aynı süreci bende yaşadım ve maalesef düşük yaptım endişelenmenizi istemem ama beta takibini devam ettirin bence biraz değerler sıkıntılı duruyor kimyasal gebelik olabilir
kbrakaba Deletedmom_787 teşekkür ederim bir de geç döllenmeden dolayı böyle olabiliyormuş yarın doktora gideceğim inşallah öyle bir şeydir ama tabii ki hayırlısı Allah neyi nasip ederse